Polityka zwrotów

Anulowanie zamówienia

Akceptujemy anulowanie zamówienia przed wysłaniem lub wyprodukowaniem produktu. Jeśli zamówienie zostanie anulowane, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy. Nie możemy anulować zamówienia, jeśli produkt został już wysłany.

Zwroty (jeśli dotyczy)
Akceptujemy zwroty produktów. Klienci mają prawo zażądać zwrotu w ciągu 14 dni od daty dostawy towaru.
Aby produkt kwalifikował się do zwrotu, musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Aby sfinalizować zwrot, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby upewnić się, że przesyłka została wysłana na właściwy adres.

Uwagi
Produkty wykonane na zamówienie lub spersonalizowane nie kwalifikują się do 14-dniowego zwrotu.
Jeśli zwrot jest spowodowany przez konsumenta, powinien on być odpowiedzialny za koszty wysyłki. Wysokość opłaty zależy od wybranej firmy kurierskiej.
Jeśli z naszych przyczyn otrzymane towary są uszkodzone lub nieprawidłowe, konsument nie jest zobowiązany do poniesienia opłaty za wysyłkę z tego powodu.
Konsument nie zostanie obciążony żadną opłatą za zwrot produktu;

Refund (if applicable)

As soon as we have received and checked your return, we will send you a confirmation of receipt by e-mail. We will also inform you of the approval or rejection of your refund. If approved, your refund will be processed and a credit will automatically be applied to your credit card or original payment method within a certain number of days.

Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z operatorem karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu. Następnie skontaktuj się z bankiem. Często zaksięgowanie zwrotu zajmuje trochę czasu. Jeśli wykonałeś wszystkie powyższe czynności i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@caracen.com.
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@caracen.com w celu uzyskania adresu zwrotnego.